27 July, 2011

::oRang kata "dengan senyuman boleh gembirakan hati y resah"::



Assalamualaikum semua,
kali nie cam x de topik aku nak create..
emmm..
lau pikir dalam-dalam, bnyk jea topik..tapi,
entah ar...pening betoi..
nak kate stress...stresss x pon...
bukan time exam nak stress nih..relax je..huu




dugaan Allah s.w.t kpd ku...
time nie ar H/p kesayangan aku rosak..
time  nie jugak ar...cek-cek portal aku, x de bilik kot..
cam ner aku nak balik u..
waaaaa..
kawan-kawan da ramai dah da bilik...
asal nih...??
aku x aktif ka???
aishhh...ase cam terlebih gat dah aku join aktiviti kat dpp aku..
-
-
-
-
-
tapi ape pon..aku hanye dpt berdoa kpdNya..
tawakal jea kpd Yang MAha Esa..
Hope da tempat diri ini di dpp tuh..
termasuk jugak ar kawan-kawan ku y se nasib gan aku nih..
special to my frenz :
farah,
eton,
nor,
kak mas
-

bukankah doa itu senjata bagi orang mukmin..
x kira pepon keadaan kita perlu balik kpd pencipta kta..:)


walau ape pon dugaan dan cabaran..kita tak boleh putus asa..
sesungguhnya Allah s.w.t nak uji keimanan kita...
tabah ke x tabah..
ok...
Assabru minal iman.



create by akutahu2406.blogspot.com




No comments: