05 October, 2012

convocation uum


Bismillahirrahmanirrahim
( Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyanyang )

Assalamualaikum semua warga blog..
minggu assignment melambak membuatkan aku x sempat nak buka blog y sungguh cantik nie..
hahaha
(angkat bakul sendiri plak...)

minggu nie adalah minggu konvokesyen bagi budak2 senior yang dah graduate..
tahniah bro and sis...
Doakan kami jugak akan naik pentas dewan Mas nnt..
terasa gembira tengok my senior dulu, 
nak terima degree...
senior y mengajar aku mase aku junior dulu..
suka duka bersama..hehe..
TAHNIAH buat MY ROOMATE : NORAZURA ABD AZIZ..
bachelor of HR..
( sudah try pakai jubah konvo..terasa mcm aku plak nak gi amik )


kalau di selidik semua kisah duka aku dgn kawan-kawan...
tinggal lagi setahun InsyaAllah..
untuk habis kan pembelajaran di uum..
untuk lagi setahun nie, aku berhasrat untuk cipta banyak memori bersama korang..
semoga pabila rindu...boleh aku ingt memori kita bersama...

lepas nie, x de lah sesi bergantung antara satu sama lain, buat keja same2,gelak sama2...
sedih kot...
(harap aku x nangis nnt)
hahaha





create by lilah Ab









No comments: