23 February, 2014

come back!!!

Assalamualaikum semua,
apa khabar semua??
lama x bersua di alam blogger ni...::)
tak ada apa cerita atau perkara nak share tapi cume sekadar perkongsian bersama:


Thank you Allah S.W.T for every thing.
Terima Kasih Allah sebab beri aku peluang untuk buat pilihan yg baik.
siapa sangka dgn rezeki seseorang..
syukur kerana dgn pilihan ini aku dpt banyak pengalaman dan ilmu dr akak2 dan abang2 di IWK..
syukur kerana dgn ini aku dpt mengenal dan menambah kenalan..
terima kasih jgk kps IWK sbb terima aku sebagai student praktikal dan mengambil aku sebagai temporary staff selama 6 months..thank you so much..mungkin itu lah takdir Allah atur untuk kita..siapa sangka..
dgn menolak banyak tawaran yg bagus kita dpt lg bagus selepasnya..:::)



kepada kawan2 lain, rezeki tu milik Allah S.W.T, jangan kamu mengeluh dengan apa yg ada..
mungkin rezeki kalian lain cara nya dari aku..
yang penting u must strong and patient..
rezeki milik Allah..carilah kekuatan dgn mengigati Allah..
(note to my self actually)


ingat semua, jika kita redho dgn apa yang terjadi dan bersabar,
InsyaAllah Allah akan bagi nikmat yg lbh besar..:::)


kalau kita rindu atau sayang sesorang, doakan yg terbaik buat mereka..
to all my friends, i will remember u all
dan akan aku kenang semua jasa baik korang dan aku doa kan agar kita sama-sama berjaya di dunia dan akhirat..InsyaAllah..:::)




that's all my entry today..
selamat maju jaya semua...:::)
Subhanallah, Walhamdulillah WalaIlahaillah..
ASSALAMUALAIKUM



No comments: