28 December, 2012

exam..:)


Bismillahirrahmanirrahim,
selamat malam semua...
entah kenapa tangan terasa nak menulis cerita di blog serba serbi x cntik nie..:)
esok lusa dah nak menempuhi paper first untuk semester 5...
Alhamdulillah.. Hampir tamatnya semester 5, sebelum memasuki semester 6, seperti biasa student akan menghadapi peperiksaan akhir semester. Tak terkecuali diri ini. diri ini doakan yang terbaik untuk korang semua. All the best and good luck. Tawaqal, tawaqal jugak. Usaha jangan lupa. Usaha lebih untuk hasil yang lebih. Kalau usaha banyak, hasil pun banyak...

jika di kenang kembali semster 5,
terima kasih kawan-kawan, lecture-lecture yang memberi tunjuk ajar..
diri ini dengan rendah diri hendak meminta MAAF andai ada salah...
semoga saya dan rakan-rakan dpt menjawab paper pertama ni dgn baik dan lancar..insyaALLAH...:)

imbas kembali pemberian rakan-rakan ku di semester 5..
tq tau..:)

pertama :
tq kepada shaiful waqiuddin,
coz bagi gelang nie untuk kami budak2 barcth finance,
gelang ini memang berharga bagi kami,
kerana dtg nye dari jauh..:)
semoga selepas nie, kami dpt ikut jejak kau ea...
muda-muda dpt menunaikan haji..:)
tq haji shaiful..
(akan kami simpan n ini kenangan persahabatan kita..insyaAllah.)


kedua:
terima kasih kepada Suria Bolhassan.
sebab awak bagi saya pokok kaktus ni...
insyaALLAH saya akan jaga nya...:)
saya sayang awak kawan..:)



ketiga:
terima kasih kepada semua rakan-rakan,
sbb korang penyeri hidup aku dkt uum nie..:)
seronok kenal korang semua..


semoga persahabatan ini kekal untuk selamanya..
semoga kita dapat buat yang terbaik exam kali ini..
insyaALLAH..:)



No comments: