20 December, 2012

just want to say GOOD LUCK


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum, warga blog..
hari nie saya just nak say and wish good luck to all student UUM for final exam..
to all my friends:
korang mesti buat y terbaik tahu...
kita nie dah last year...
nnt rindu plak nak dpt dekan..cishh..
(tujukan kata-kata tue untuk diri sendiri)
x pernah lagi merasa status dekan..
for this semester, i need to struggle...i want 3.5 and above...


to eika elyana:
aku nak ucapkan semoga semester ini, kite dpt bersaing lagi..
aku akan dan nak kalah kan ko sem nie..hihi...
GOOD LUCK tau...ko kan start exam 29hb n 30hb nie...
ALL the best...:)
to my best friend : Noor Sabarina
aku nak bagitahu yang ko memang banyk bg semangat kat aku...
aku mintak maaf banyak2 kalau mase kita bersama, aku ada sakitkan hati ko..hihi
all the best..aku tahu, ko pon salah sorang pesaing aku..
hope we will get what we want for this semester..:)
Good luck...:)

also to all friends in batch finance,
aku mintak maaf banyak2 andai tersalah bahasa terkasar tegur ke..pe2 je lah..
aku tiada niat nak buat semua tue...
hope we will together get the best result in last year at uum...
next semester we will meet for last semester..:)
so, here i want to wish good luck and all the best..

oke..lastly...
kita perlu usaha untuk berjaya,
jika kita dah berusah, tapi x memperoleh kejayaan juga..
itu namanya ujian dari Allah untuk kita...



apa-apa pun, jangan pernah lupa,
jasa ibu bapa kita membesarkan kita, dan pasti mereka hendak kita berjaya..
so kita perlu berusaha untuk dapat dan sempurnakan impian bersama...:)

dan, lastly,
jangan lupa,
solat jangan tinggal,
kalau stress, bacalah Al-Quran, semoga ia menenangkan minda kita...
sentiasa ingat segala-gala nya ketentuan Ilahi...
jangan x makan sbb study, x baik untuk kesihatan,
jika boring, berzikirlah, semoga dapat manfaat dan pahala dari itu,
dan juga jangan lupa ambil wudhuk ketika nak study dan sebelum kita jawab exam nanti..:)
oke....insyaAllah 4 flat dlm gengaman...
selamat berjuang rakan-rakanku....
smile :)




No comments: